Weekend in Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu Weekend in Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu

Weekend in Mui Ne

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 Maart 2017 | Vietnam, Mui Ne

Mui Ne is een rustig vissersdorpje aan de oostkust van Vietnam met vele verschillende gezichten. Het was 5 uur met de bus vanaf Ho Chi Minh en ik ben er twee dagen geweest.
Zaterdag ben ik naar het strand geweest. We wouden graag surfen, want Mui Ne zou 1 van de beste surfplekken van heel Azië moeten zijn. Helaas op precies de dag dat wij er waren was er geen wind... Dus surfen werd niks. In plaats daarvan hebben we gewoon op het strand gelegen en gezwommen.
Zondag ben ik heeeeel vroeg opgestaan (04:00 uur) om de zonsopgang in de witte zandduinen te zien. We zijn met een jeep gebracht en hoewel het erg mistig was, leverde het prachtige plaatjes op.
Verder ben ik die dag ook naar de rode zandduinen geweest, heb ik de oude haven bekeken en heb ik een blote voetenpad gelopen door een prachtig natuurgebied wat The Fairy Stream genoemd wordt.
Er was een jongen mee die een redelijk professioneel YouTube kanaal heeft. Hij heeft deze dag gefilmd, oa ook met een drone. Zodra ik de link van deze video heb zal ik die met jullie delen!
Vanavond neem ik de overnight train naar Nha Trang (433 km).

Veel liefs van mij xxxx

  • 13 Maart 2017 - 06:50

    Yme :

    Wat een geweldige reis ben je aan het maken !!
    Heb respect voor je .
    Pas goed op je zelf en nog veel plezier !!!!

    Groetjes yme .

  • 13 Maart 2017 - 09:14

    Jessie:

    COOL om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!!!
    (En dien professionele foto's)
    Goede reis naar Nha Trang, doe voorzichtig.
    Groetjes ut Eastermar, fon us olleghere

  • 14 Maart 2017 - 06:49

    Nelleke:

    Lieve Ilse,
    We volgen je reis met veel genoegen.
    Geweldig hoe je aan het genieten bent en het land verkent.
    Prachtige foto's en indrukken.
    Veel plezier verder.
    lieve groet,
    Nelleke & Wilbert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 89461

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 26 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: