Zwemmen met haaien! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu Zwemmen met haaien! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu

Zwemmen met haaien!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 April 2017 | Thailand, Koh Tao

Hoi lieve allemaal!

Mijn laatste update vanuit Thailand en dus ook de allerlaatste update van mijn reis! Wat is het snel gegaan. 2,5 zijn voorbij gevlogen.
Sinds m'n laatste verhaaltje ben ik nog naar een aantal andere eilanden geweest. Zo heb ik gefeest en een boottocht gedaan op Koh Phi Phi. Ook was ik hier tijdens Songkran, het Thaise nieuwjaar. Dit wordt gevierd door 1 groot water gevecht op alle straten. Super bijzonder om mee te maken!
De laatste paar dagen ben ik op het duik eiland Koh Lanta geweest. Alle eilanden zijn hier mooi, maar ze hebben ook allemaal net iets anders. 'Same Same but different' wordt hier in Azië gezegd. Geldt bijvoorbeeld ook voor alle merkkleding die je hier kunt kopen: Same same but different

  • 21 April 2017 - 14:07

    Guido:

    Hey sister,

    ben erg trots op je! Wat knap dat je dit allemaal ondernomen hebt. Je hebt vast heel veel geleerd, geniet er nog maar even van en dan spreken we elkaar snel weer als je thuis bent.

    Dikke knuffel van je broer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 89456

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 26 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: