Het is bijna zover.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover....

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 Februari 2017 | Nederland, Groningen

Hoi allemaal en welkom op mijn persoonlijke reisblog! :) Hier zal ik via verhalen en foto's mijn avonturen van de komende tijd plaatsen.

Ik zal in het kort even vertellen wat ongeveer mijn plannen zijn.
Zaterdag 18 februari (dat is al over 4 nachtjes, aaah) vlieg ik met Qatar airlines met een 14 uur durende vlucht naar Ho Chi Minh stad, de hoofdstad van Vietnam. Hier zal ik de eerste 3 weken verblijven.
In Ho Chi Minh ga ik helpen met een vrijwilligersproject van de organisatie Green Lion. Het project zelf heet The Smile Food Shop en wat ze in het kort gezegd doen is elke dag warme maaltijden bereiden voor mensen die dit nodig hebben. Dit kunnen daklozen zijn, maar ook ouderen, gehandicapten, studenten en kinderen. Elke dag komen er zo'n 500 mensen langs! Dus ik ben erg benieuwd hoe dit er aan toe zal gaan.

Na deze 3 weken ben ik van plan om met een tour via de kust naar het noorden van Vietnam reizen. Om uiteindelijk te eindigen in Hanoi. Vanuit daar ben ik ban plan om (eventueel via Laos) naar Thailand te reizen en in Thailand zal ik dan de laatste 30 dagen van m'n reis rondtrekken. Dit is allemaal nog niet geboekt en/of gepland, dus voor mij is het ook nog een verassing hoe dit er allemaal uit komt te zien. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Veel liefs van mij en tot in Ho Chi Minh, Vietnam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 89467

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 26 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: