Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Ilse

01 Maart 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoi allemaal!

Eindelijk kan ik jullie wat meer vertellen over mijn vrijwilligerswerk.
Ik heb er nu drie dagen opzitten en het is tot nu toe een hele bijzondere ervaring geweest.

Ik zal in het kort een beetje vertellen hoe onze dag eruit ziet.
We beginnen sochtends om 7.30 met het voorbereiden van de maaltijd. Dat kan van alles zijn; sperzieboontjes snijden, sla wassen, eieren pellen.. Dat soort dingen. We werken samen met lokale vrijwilligers (die alles 10x sneller kunnen dan ons

  • 01 Maart 2017 - 16:47

    Cees:

    Hoi Ilse, leuk om te kunnen zien wat jij nu aan het oen bent!
    Volgens mij heb je het goed naar je zin. Volgens mij is het verhaaltje maar voor de helft op de site terecht gekomen. Veel plezier en tot de volgende keer!

  • 01 Maart 2017 - 18:03

    Ingrid Zijlstra:

    Beste Ilse,

    Ik ben ook benieuwd naar de rest van het verhaal, maar door de foto's krijgen we al een aardig beeld. Bedienen jullie de gasten ook? Hoe lang is je werkdag? Het is wel vroeg beginnen, maar dan is het ook nog niet zo warm. Het zal in de loop van de dag wel heel warm worden in de keuken (ik neem aan dat er geen airconditioning is...).
    Heel veel succes en plezier daar!

    Liefs van ons allen! Ingrid

  • 01 Maart 2017 - 18:31

    Nita:

    Hoi Ilse,

    Vandaag hebben we al even sms contact gehad met elkaar. Leuk de foto's van je vrijwilligerswerk. Nu hebben we een beetje een idee! Ga je nu straks ook voor ons koken?
    Nou Mop zet hem op daar in het verre Azië.
    Kus, Nita

  • 02 Maart 2017 - 14:37

    Guido:

    Hoi grote zus,

    supertrots op hoe je het doet. Ga zo door! Je leert er heel veel van.

    Dikke knuffel van je broer

  • 02 Maart 2017 - 19:16

    Aukje:

    Heej Ilse,

    Wat weer een leuk bericht van jou.
    Zo super dat we je kunnen volgen echt heel leuk.
    Volgens ons heb je het naar je zin je straalt op elke foto!
    Het mooie is dat we ook een beeld krijgen hoe het daar reilt en zeilt.
    We blijven het nog steeds zo knap vinden wat je doet!
    Ilse blijf er van genieten!!

    Dikke tuut van us!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ilse

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 89457

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 26 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: