Zwemmen met haaien deel 2 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu Zwemmen met haaien deel 2 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu

Zwemmen met haaien deel 2

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 April 2017 | Thailand, Koh Tao

De site deed (alweer) maar de helft van m'n verslag. Hieronder het vervolg:

Ik was van plan om op dit eiland m'n 3-daagse duikbrevet te halen alleen ging dit helaas niet zo goed. Ik werd op de eerste dag al heel zeeziek en kon daardoor de cursus niet afmaken. Toen koos ik voor de andere optie, snorkelen! En wauw wat heb ik hierdoor bijzondere dingen mogen zien. Ik heb gezwommen met 3 haaien van zo'n 1,5 tot 2 meter lang en ik heb een zeeschildpad gezien! Zo bijzonder!!

Nu zit het er bijna op. Nu ik dit schrijf heb ik net afscheid genomen van de relaxte eilanden en ben ik onderweg naar het drukke chaotische Bangkok. Hier blijf ik nog 3 dagen (zondag tm dinsdag) en dan is het dinsdagavond tijd om weer terug naar Nederland te vliegen. Ondanks de weersvoorspellingen (koud!!! brrrr) heb ik heel veel zin om weer naar huis te gaan, iedereen weer te zien.

Bij deze wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor de leuke en lieve reacties op deze site. Ik vond het zo leuk om even iets van thuis te lezen, het gaf een heel bijzonder gevoel dat iedereen zo met me mee leefde. Heel erg bedankt daarvoor en tot snel allemaal!

xxxxxxxxxx van mij


Songkran:

  • 21 April 2017 - 15:02

    KRISTY:

    Ben ontzettend trots op je moppie! En wat een leuke verhalen, geniet van je laatste par dagen en dan zie ik je op Kingsland eindelijk weer! ❤

    Dikke knuf xxxxxxx

  • 21 April 2017 - 16:50

    Yvonne :

    Lieve Ilse,
    Wat is het toch ontzettend snel gegaan.
    Bijzonder he dat de eilanden allemaal hun eigen charme hebben!
    Ik durfde het niet tegen je te zeggen vooraf maar mijn duikervaring
    In Thailand was ook redelijk traumatisch. De duikinstructeur
    Durfde niet meer met mij te duiken

  • 21 April 2017 - 16:53

    Yvonne:

    Bericht staat er half op volgens mij. Veel plezier nog in Bangkok!! En een goede vlucht.
    Tot snel!! Ik ben benieuwd naar je verhalen!!
    Xxx Yvonne

  • 21 April 2017 - 17:51

    M. Zijlstra_Heida:

    Lieve Ilse

    Wat een verassing dat er nog een berichtje van jou kwam.
    Kan ik meteen bedanken voor de mooie kaarten die je hebt gestuurd.
    Ik kijk uit naar je thuiskomst !Nog fijne dagen in Bangkok en een goede reis naar huis.

    Groeten van Beppe

  • 21 April 2017 - 18:39

    Veerle:

    Trots op je sis! ❤
    Geniet nog even en tot over 5 nachtjes xxxx

  • 22 April 2017 - 09:24

    Ingrid Zijlstra:

    Lieve Ilse,

    Wat een belevenis. Goed dat je bent gaan snorkelen, want zo zie je de onderwaterwereld ook heel mooi. Jij had hopelijk een geplande zwempartij met de haaien en wist dat ze niets doen? (tenzij je naar ze zwaait, zoals Freek Vonk...). Je hebt weer prachtige foto's gestuurd! Maar... wat zat er in dat roze emmertje? Vast een lekkere coctail!
    Geniet nog even van de laatste dagen in Bangkok. Het zal een hele overgang zijn. Het is een hele drukke stad. Je kunt er wel goed shoppen ;-) als je afdingt. We wensen je nog een paar fijne dagen en alvast een hele goede terugreis gewenst! Fijn dat je weer thuis komt en het zo mooi hebt gehad.
    Liefs en een dikke tút van ons allen!

  • 22 April 2017 - 10:30

    Jessie:

    Zwemmen met haaien?! Whaaat

  • 22 April 2017 - 10:36

    Jessie Deel 2:

    Nou oké, hij pakt alleen de eerste zij van mijn reactie. Fremd! Ik schrijf nu alles wel achter elkaar aan. Maaaar, super cool dat je hebt gezwommen met haaien. Gedurfd. De foto's zijn echt fantastisch. Zo leuk om te lezen dat je het zo na je zin hebt gehad, ben benieuwd om de verdere verhalen te horen. En omg wat ben je bruin!!! Fijn om volgende week je koppie weer te zien. Heb een goede reis mop xx

  • 22 April 2017 - 19:04

    Aukje Van Der Linden:

    Lieve Ilse,

    wat geweldig wat je weer hebt meegemaakt. En zo leuk dat wij er ook van kunnen genieten.
    En inderdaad zo meer mensen schrijven is het ook weer zo voorbij.
    Maar je hebt ontzettend veel ervaringen opgedaan. Super!
    Kan me voorstellen dat je het ook leuk vind om weer naar huis te gaan en je fam. te zien.
    En omgekeerd is dat denk ik ook zo.
    Vind het nog steeds geweldig wat je hebt gedaan.
    Dit neemt niemand je meer af.
    Leave skot geniet er nog even van en een hele goeie terug reis!

    Lieve groetjes van ons. xx

  • 23 April 2017 - 14:15

    Roelie En Meindert:

    A goeie Ilse,

    Laten we beginnen met een Thaise wijsheid:
    'Op eigen vleugels vliegt geen vogel te hoog'.

    En dan no wat in it frysk.
    "Ik reizgje op en del de ierde oer.
    Ûnderweis nei it avontoer.
    De eachein wol'k foarby, mar wêr ik ek kom.
    De ein fan elke reis is it paad werom". (Piter Wilkens)

    Wij wensen jou een goede afsluiting. Een veilige reis nei hûs en veel succes met acclimatiseren qua
    temperatuur, omgeving, gedachten enz....

    Oant sjen. Meindert en Roelie :-)

  • 25 April 2017 - 11:01

    Ankie Schaafsma:

    Lieve schat,
    Het zit er op, het is voorbij, jouw droomreis, jouw eigen avontuur!
    Wat heb ik genoten van je verhalen, je prachtige foto's en al je ervaringen.
    Jou 'loslaten' was mijn avontuur. En ook dat heb ik met verve geleerd.
    Met trots kan ik zeggen, deze lieve mooie dochter van mij, kan de hele (nou bijna dan) wereld aan. Trots, trots trots ben ik op jou lieve schat!
    En nu ontzettend blij en dankbaar dat we je straks weer heelhuids in de armen kunnen sluiten, dat wel.

    En lieve volgers van deze site, ook jullie meeleven en reacties koester ik en besef ter dege, zoals Ilse dat al een keer noemde naar mij, wat een lieve schare van mensen hebben we om ons heen. Dank jullie wel allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 1411
Totaal aantal bezoekers 89448

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 26 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: