Alweer 3 weken voorbij! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu Alweer 3 weken voorbij! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu

Alweer 3 weken voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Maart 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vandaag was alweer mijn laatste dag op het vrijwilligersproject. De tijd is voorbij gevlogen. Kan niet geloven dat ik alweer 3 weken van huis ben.

Afgelopen weekend zijn we naar Phu Quoc geweest, en dat was heerlijk! Het is een prachtig eiland met parelwitte stranden en helder blauwe zee. We hebben gesnorkeld, een fietsroute gedaan en natuurlijk veel op het strand gelegen.

Het was best raar om vandaag afscheid te nemen van het personeel van de foodshop. Met 1 meisje ben ik best close geworden, Wang. Ze staat wel tussen de foto's. Vind het echt jammer dat ik haar waarschijnlijk nooit weer zie. Gelukkig hebben we elkaar op Facebook. En ze stuurt me de hele dag door berichtjes haha, heel schattig.

Nu het vrijwilligerswerk erop zit is het tijd om verder te trekken. Best spannend, een nieuw hoofdstuk in mijn reis.
In ongeveer 3 weken zal ik van het zuiden (Ho Chi Minh) helemaal naar het noorden (Hanoi) gaan reizen. Met onderweg natuurlijk een aantal leuke stops. Ik zal proberen jullie in mijn blog een beetje mee te nemen!
Dit weekend begin ik met een trip naar Mui Ne, een vissersdorpje met een grote woestijn. We gaan onder andere de zonsopgang zien in de woestijn (04.30 vertrekken aaaah!) en met quads een tour door de zandduinen doen!

Veel liefs van mij!

  • 10 Maart 2017 - 18:46

    Ingrid Zijlstra:

    Lieve Ilse,

    Zo te zien heb je hard gewerkt en ook veel leuke dingen gedaan (prachtig eiland!). Gaan jullie als groep straks ook samen reizen, of gaat iedereen een andere kant op? Het lijkt me raar om nu alweer afscheid te nemen van de mensen in de keuken en van de andere vrijwilligers. Het zou jammer zijn als je Wang nooit meer zal zien, maar gelukkig kunnen jullie via Facebook contact onderhouden.
    Heel veel plezier gewenst op de reis door Vietnam!

    Liefs van Peter, Ingrid, Wybren en Djurre

  • 10 Maart 2017 - 18:48

    Nita:

    Lieve Ilse,

    Wat gaat de tijd snel. Al weer drie weken zitten er op en je avontuur gaat nu pas echt beginnen.
    Ik ben net thuis van mijn middagje met Isabel ( en Yvonne) Het weer was heerlijk dus ik ben de hele middag met Isabel buiten geweest. Samen de tuin opgeruimd en naar de speeltuin geweest. Bij Ineke is alles nog rustig. Maandag nog 1 week en dan zit de officiële tijd er op. Spannend!. Hier dus nog geen nieuws!
    Ik hoop dat we de komende tijd veel kunnen lezen van je belevenissen in het verre Azië.
    Voor nu maar weer een dikke knuffel en een kus.
    Nita

  • 12 Maart 2017 - 11:23

    Aukje Van Der Linden:

    Lieve Ilse,

    Tijd gaat inderdaad snel. Wat fijn om te horen dat je zo geniet! en ga je nu alleen verder of met meer mensen? Dit is wel een geweldige ervaring. We genieten ook van je berichten. Hier is alles goed. eindelijk schijnt het zonnetje voorjaar. We gaan straks lekker fietsen en...terrasje pikken. We zijn nog bij je ouders geweest en daar was je nichtje wat een heerlijk meisje!
    Ilse blijf lekker genieten!!

    Liefs en dikke tuut von uus.

  • 12 Maart 2017 - 12:45

    M.zijlstra-Heida:

    Lieve Ilse

    Wat fijn dat ik donderdag even met je kon praten . Dat was echt even een meevaller.
    Ik ben erg blij met je verhalen en ik leer op deze manier ook veel over vietnam. Ik wens je
    een hele goede reis toe , maar ik kan me voorstellen dat best even verdrietig is dat je
    afscheid moet nemen van je vrienden in de keuken.
    veel liefs van Beppe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ilse

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 89455

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 26 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: