Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Boornbergum, Nederland van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Boornbergum, Nederland van Ilse Zijlstra - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje....

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Februari 2017 | Nederland, Boornbergum

Nog 1 nachtje slapen.. Spannend maar ook erg leuk!
Jullie staan nu allemaal in de mailingslijst.
Voor wat meer informatie over mijn reis kunnen jullie het vorige verslag lezen (bij reisverslagen).
Liefs Ilse

  • 17 Februari 2017 - 22:51

    Nita:

    Lieve Ilse,

    Net nog even met elkaar gebeld. Mijn rugzak is gepakt en gaat voor de derde keer naar Azië.
    De eerste keer naar Thailand en had ik hem zelf op mijn rug. Een paar jaar later zat hij op de rug van Yvonne ook op reis in Thailand. Morgen heb jij hem op je rug. Vast veel en veel te vol! ;-) Dit keer reist mijn tas naar Vietnam en daarna voor de derde keer naar Thailand. Die tas van mij die komt nog eens ergens. En de sleutelhanger-poes is getuige van alle reizen. Ik hoop dat de sleutelhanger en mijn tas je op mooie plekken brengt en je samen met de tas mooie mensen ontmoet. En als je dan soms die zwarte kat aan de tas zit bungelen je af en toe aan mij denkt. Lieve, lieve Ilse heel veel reisplezier, doe voorzichtig maar kom terug met mooie verhalen.
    Een dikke kus en knuffel van mij. Lufjoe, Nita

  • 18 Februari 2017 - 11:14

    Ingrid Zijlstra:

    Lieve Ilse,

    Fijn om je nog even gesproken te hebben. We gaan jouw verhalen lezen en de foto's bekijken. Het verslag zal snel gevuld raken door alle nieuwe belevenissen. We wensen je voor straks een goede reis en een hele prachtige tijd in Vietnam en Thailand!

    Liefs van ons allen, Ingrid

  • 18 Februari 2017 - 14:08

    Yvonne:

    Lieve Ilse,
    Heel grappig dat de rugzak waarmee ik wat jaren geleden door Thailand trok nu weer mee gaat op jouw rug. Ik ben benieuwd naar je verhalen over Vietnam. Misschien ga ik ooit met dezelfde rugzak daar naar toe. Dan is de cirkel rond. Ik wens je een goede vlucht en eerste week. Ik verwacht wel een mooi gevouwen olifantje op mijn bed als je weer terug bent ;-)
    Liefs Yvonne

  • 18 Februari 2017 - 14:08

    Yvonne:

    Lieve Ilse,
    Heel grappig dat de rugzak waarmee ik wat jaren geleden door Thailand trok nu weer mee gaat op jouw rug. Ik ben benieuwd naar je verhalen over Vietnam. Misschien ga ik ooit met dezelfde rugzak daar naar toe. Dan is de cirkel rond. Ik wens je een goede vlucht en eerste week. Ik verwacht wel een mooi gevouwen olifantje op mijn bed als je weer terug bent ;-)
    Liefs Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boornbergum

Ilse

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 89447

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 26 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: